Delft'e vardım

30 Ağustos

Kendimi sonunda Delft’e attım ki nasıl bir atmak...
Rotterdam’da Erasmus Köprüsü senin, Gabo’nun heykeli benim gezdim durdum.
Şu an Delft’de bir dolu coniyle aynı evdeyim.
Kaldığım ev maşallah Hollanda’nın tüm çıtırlarının toplandığı ev çıktı. Şanslıyım.

Dışarı çıkacak en ufak bir enerjim yok.
Pencere sonuna kadar açık, Hollanda şartlarına ayak uydurdum.
Karşıdaki evler aynen naklen yayında, keza ben de.
İnsanın hiç canı sıkılmaz burda, otur pencereden izle.
Ortada yeşil tutmuş Eskişehir’in Porsuk vari bir kanal var
Olleyyy, çanlar da başladı, saat 9 olmuş.
Burası nasıl desem ilk izlenim olarak küçücük fıçıcık...

Yorumlar

En çok okunanlar

Isim Konusu

KIRKINI ÇIKARDINIZ MI?

Melbourne Gerçekleri Volume 1

Melbourne Gerçekleri Volume 2

Kültürel Kodlar

Yarra Valley Wineries / Şarabımızı nerde tatsak?

Ayakkabılarınızı mı çıkarırsınız, galoş mu alırsınız?

AVUSTRALYA GÖÇMENLIK BASVURUSU

Türkiye Tatili Sonrası Avustralya’ya Dönüş

Turuncu Balık