Yazimin

Bu dönem yeni bir hoca grubuyla ders vermeye başladım. Tanışma toplantısı, herkes adını söylüyor felan...
Biri dedi ki, benim adım 'Simon' ama bana 'Sigh' (Saaayyy) diyebilirsiniz. 'Melissa' zaten direk 'Mel' oldu, sorulmadı bile. 'Roger' da ben de 'Rog' (Rooc) ile mutluyum dedi. 
Adımı sordular, 'Yaazmin' dedim. Saaay bana sordu, peki
sana ne diyelim Yaazmin? Dedim bana 'Yaazmin' diyin. 
'Ohh reallyy??' dedi, 'What about Yazz?'
Dedim ki 'Well, actually I prefer Ya-se-min. That's what my name is, but people can't pronounce'.
Ohh OK o zaman 'Yazimin' dedi.
Hah, dedim işte, tam da bu nedenle adımı Yaazmin yaptım.
YAZİMİN nedir yahu?
Börülce'ye mi dönsem naapsam? Bu Yaazmin'den de sıkıldım.

Yorumlar

En çok okunanlar

Isim Konusu

KIRKINI ÇIKARDINIZ MI?

Melbourne Gerçekleri Volume 1

Melbourne Gerçekleri Volume 2

Kültürel Kodlar

Yarra Valley Wineries / Şarabımızı nerde tatsak?

Ayakkabılarınızı mı çıkarırsınız, galoş mu alırsınız?

AVUSTRALYA GÖÇMENLIK BASVURUSU

Türkiye Tatili Sonrası Avustralya’ya Dönüş

Turuncu Balık