ankara'da sonbahar

Kim demiş Ankara renksiz ve ruhsuz bir şehir diye
(ben demiştim evet, gitmeden önce)
Şimdi öyle güzel, öyle renkli bir sonbahar yaşıyorum ki Ankara'da, fark ettim ki tam 7 yıldır renksiz bir sonbahar geçiriyormuşum meğer, son 3 yıldır Umman'da zaten sonbahar yoktu, öncesindeki 4 yıl ise İzmir'de olmama rağmen ben yine renki bir sonbahar görmedim, neden mi, çünkü İzmir'de ağaç yoktu, dolayısıyla yapraklarını döken sararıp solan, etrafa renk veren güzellik de yoktu, varsa yoksa ıslak bir sonbahar.
Oysa Ankara'da kocaman kocaman yapraklarını döken ağaçlar her yerde, sarı, kırmızı, bordo, kahverengi, yeşilin tüm tonları yerlerde... insan gözünü alamıyor.

Yorumlar

Yasemin Tekmen dedi ki…
2013 Kasım

Ek:
O her yerdeki sonbahar yaprakları aslında sadece ODTÜ'de, çünkü fark ettim ki benim Ankara'm ODTÜ'yle sınırlı, sınırlı da kalsın zaten. Orada sonbahar bir başka.
Yasemin.

En çok okunanlar

Isim Konusu

KIRKINI ÇIKARDINIZ MI?

Melbourne Gerçekleri Volume 1

Melbourne Gerçekleri Volume 2

Kültürel Kodlar

Yarra Valley Wineries / Şarabımızı nerde tatsak?

Ayakkabılarınızı mı çıkarırsınız, galoş mu alırsınız?

AVUSTRALYA GÖÇMENLIK BASVURUSU

Türkiye Tatili Sonrası Avustralya’ya Dönüş

Turuncu Balık